Альона Павлівна

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена проблемі формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти. Зроблені висновки щодо сутності, структури та педагогічних умов для формування самооцінки у студентів. Перший розділ присвячено вивченню концептуальних аспектів й стратегічних завдань з формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти; характеристиці компонентів, критеріїв, показників і рівнів формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти; педагогічних умов формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти. У другому розділі здійснено експериментальну перевірку педагогічних умов формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти, визначено педагогічні умови формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти, висвітлено процес організації і проведення констатувального, формувального та контрольного етапів педагогічного експерименту, узагальнено результати дослідження

Опис

Qualification work is devoted to the problem of forming self-esteem in students of different ages in terms of higher education. Conclusions are made about the essence, structure and pedagogical conditions for the formation of self-esteem in students. The first section is devoted to the study of conceptual aspects and strategic objectives for the formation of self-esteem in students of different ages in terms of higher education; characteristics of components, criteria, indicators and levels of self-esteem formation in students of different age categories in a higher education institution; pedagogical conditions for the formation of self-esteem in students of different ages in terms of higher education. In the second section the experimental check of pedagogical conditions of formation of self-estimation at students of different age categories in the conditions of higher education institution is carried out, pedagogical conditions of formation of self-estimation at students of different age categories in the conditions of higher education institution are defined., the results of the research are generalized

Ключові слова

формування самооцінки, студенти, умови вищого навчального закладу, "Я-концепція", самоставле, formation of self-assessment, students, conditions of higher educational institution, "I-concept", attitude

Бібліографічний опис

Зібрання