2020-2021 н.р.

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 49
  • Документ
    Психологічні чинники розвитку мотивації учіння студентів закладів вищої освіти
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шелест, Аліна Олександрівна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі психологічних чинників розвитку мотивації учіння студентів закладів вищої освіти. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, формулюються мета, завдання дослідження, обираються методи проведення досліджень, вказується об’єкт і предмет дослідження, практична значущість кваліфікаційної роботи. Перший розділ присвячений дослідженню теоретичних засад проблем розвитку мотивації учіння студентів. У другому розділі обґрунтовано модель формування вмотивованісті до навчання студентів, та дані вказівки для розвитку продуктивної мотивації, створений ряд рекомендацій для підвищення рівня мотивації у студентів, та заходи, які потрібно впроваджувати на рівні університету та ЗВО. Висновки містять основні результати проведених досліджень.
  • Документ
    Психологічні умови розвитку самоповаги у студентів закладів вищої освіти
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Швець, Аріна Олександрівна
    Кваліфікаційну роботу бакалавра присвячено теоретико-експериментальному дослідженню психологічних умов розвитку самоповаги у студентів закладів вищої освіти. Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з теми дослідження. Визначено основні підходи та напрями дослідження самоповаги як особистісного утворення. Зазначено, що у вітчизняній психології самоповага вивчалась як складова емоційно-ціннісного компонента самосвідомості. Сформульовано визначення самоповаги як особистісного утворення, що емоційно-ціннісною складовою самосвідомості і виявляється в позитивному ставленні до себе, прийнятті себе, визнанні власної соціальної і людської цінності та зумовлюється рівнем домагань і досягнень власних цілей. За результатами констатувального експерименту засвідчено недостатній рівень прояву самоповаги в студентському віці та обґрунтовано психологічну модель формування самоповаги у студентів закладів вищої освіти.
  • Документ
    Формування сприятливого соціально-психологічного клімату в спортивній команді
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шаршань, Назарій Михайлович
    У кваліфікаційній роботі вивчаються особливості психологічної підготовки баскетболістів. В роботі представлені результати вивчення індивідуально особистісних особливостей спортсменів. Результати педагогічного дослідження можуть використовуватися тренерами з усіх видів спорту, для підвищення ефективності тренувального процесу.
  • Документ
    Детермінанти, особливості прояву та наслідки булінгу у підлітковому віці
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Цейтіна, Вікторія Олександрівна
    У роботі аналізується проблема впливу підліткового булінгу на майбутнє життя людини, її адаптацію та самооцінку. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження підліткового булінгу у школі, було підібрано комплекс методик, адекватних цілям дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив підліткового булінгу на всіх його учасників.
  • Документ
    Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку в конфліктних ситуаціях із однолітками
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Хотько, Валерія Леонідівна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження психологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку в конфліктних ситуаціях із однолітками. Гіпотеза дослідження, що виникнення конфліктів серед молодших школярів обумовлено психологічними особливостями дітей і їх схильністю до конфлікту підтвердилася. Аналіз даних після проведення 5 методик діагностики дозволив виявити дітей з психологічними тенденціями до конфліктності і їх стратегії поведінки, що вказало на рівень конфліктності даного колективу молодших школярів. Практична значущість полягає у тому, що отримані результати можуть слугувати теоретичною базою дослідження проблеми педагогічної корекції конфліктності дітей молодшого шкільного віку.
  • Документ
    Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь 5-9 класів у процесі вивчення іноземних мов
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Фатєєва, Валерія Миколаївна
    У роботі теоретично обґрунтовано й експериментально вивчено психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів 5-9 класів у процесі засвоєння іншомовної лексики. Розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять «комунікативні уміння», психологічні особливості розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики.
  • Документ
    Соціально-психологічні фактори виникнення ігрової залежності в підлітковому віці
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Устіч, Анастасія Геннадіївна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження соціально-психологічним факторам виникнення ігрової залежності в підлітковому віці.
  • Документ
    Корекція страхів у дітей дошкільного віку методами арт-терапії
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Троненко, Олександра Дмитрівна
    У роботі розкривається потенціал арт-терапевтичних методик які можуть розширити інструментарій засобів зниження рівня страху у дітей дошкільного віку. Також аналізується застосування методів арт-терапії у роботі з дітьми дошкільного віку. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження страху у дітей, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив страху та причини його виникнення на дітей дошкільного віку та визначено шляхи профілактики та подолання страху у дітей методами арт-терапії. Також розроблено корекційну програму, яка спрямована на актуалізування почуття страху у дітей дошкільного віку. Програма дозволяє допомогти дитині взяти під контроль об’єкт страху, навчати дитину регулювати свій емоційний стан та підвищувати впевненість дитини у собі, та її самооцінку.
  • Документ
    Корекція страхів у дітей дошкільного віку методами арт-терапії
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Троненко, Олександра Дмитрівна
    У роботі розкривається потенціал арт-терапевтичних методик які можуть розширити інструментарій засобів зниження рівня страху у дітей дошкільного віку. Також аналізується застосування методів арт-терапії у роботі з дітьми дошкільного віку. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження страху у дітей, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив страху та причини його виникнення на дітей дошкільного віку та визначено шляхи профілактики та подолання страху у дітей методами арт-терапії. Також розроблено корекційну програму, яка спрямована на актуалізування почуття страху у дітей дошкільного віку. Програма дозволяє допомогти дитині взяти під контроль об’єкт страху, навчати дитину регулювати свій емоційний стан та підвищувати впевненість дитини у собі, та її самооцінку.
  • Документ
    Особливості формування смисложиттєвих орієнтацій майбутніх психологів
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Трефілова, Софія Вадимівна
    У роботі аналізується проблема формування смисложиттєвих орієнтацій майбутніх психологів та концепція смисложиттєвих орієнтацій у контексті особистісно-діяльнісного підходу. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження смисложиттєвих орієнтацій майбутніх психологів, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив об’єктивної реальності освітнього середовища закладу вищої освіти та смислової реальності суб’єкта навчання на формування смисложиттєвих орієнтацій.
  • Документ
    Особливості задоволеності шлюбом у молодого подружжя
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Токова, Діана Сергіївна
    У роботі аналізується проблема задоволеності шлюбом у молодого подружжя, виявляються відмінності у рівні задоволеності шлюбом у членів молодого подружжя, встановлюються зв’язки між задоволеністю шлюбом чоловіків та їх дружин - членів молодого подружжя, встановлюються зв’язки між задоволеністю шлюбом членів молодого подружжя та їх конфліктністю, стажем шлюбу, рольовими паттернами та провідною репрезентативною системою. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження особливостей задоволеності шлюбом у молодого подружжя, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, проведено емпіричне дослідження особливостей задоволеності шлюбом у молодого подружжя, здійснено аналіз та якісну інтерпретацію його результатів.
  • Документ
    Адаптація студентів до навчального процесу у вищій школі
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Стецун, Ірина Юріївна
    Робота присвячена психологічному аналізу проблеми адаптації студентів-першокурсників на етапі навчання у вищому навчальному закладі. Розкрито психологічну сутність поняття адаптація. Проаналізовано наукові підходи до вивчення адаптації в психолого-педагогічній літературі. Визначено механізми та фактори, які впливають на адаптацію студентів-першокурсників. Здійснено дослідження адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі. Проведено діагностику рівня адаптації студентів-першокурсників у ЗВО
  • Документ
    Психологічні особливості адаптації дитини до дитячого садка
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Соколова, Карина Вадимівна
    У роботі аналізується проблема адаптації дитини в дитячому садку, виявляється взаємозв’язок між компетентнiстю педагога та швидкістю адаптації дитини в дитячому садку. Також робиться акцент на важливості участі батьків у процесі адаптації дитини в дитячому садку. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження адаптації дитини в дитячому садку, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив роботи педагога та ставлення батькiв на швидкість та легкість адаптації дитини в дитячому садку та визначено рекомендації для педагогів та батьків дитини, що проходить адаптацію в дитячому садку.
  • Документ
    Порівняльний аналіз клієнтів психологів та тарологів
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Савченко, Анна Станіславівна
    У роботі аналізується психологічні особливості клієнтів, які звертаються за допомогою до тарологів та психологів. Під час написання роботи було визначено теоретичне обгрунтування психологічного консультування та допомоги тарологів, загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження до якої допомоги люди звертаються частіше і як ставляться до тієї чи іншої, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано клієнтів психологів і тарологів та визначено кому більше довіряють свій психічний стан в певних ситуаціях, а також досліджено фактори ефективності роботи психологічного он-лайн консультанта та таролога
  • Документ
    Особливості дитячо-батьківських стосунків у неповній сім’ї
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Рукавичка, Анастасія Олегівна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження особливостей дитячо-батьківських стосунків у неповній сім’ї. Результати дослідження можуть використовуватися в дошкільних закладах для батьків-одинаків, при розробці навчальних програм з курсів «Психологія сім'ї», «Сімейне консультування», «Соціальна психологія». Розроблений психологічний тренінг «Пізнай себе і свою дитину» можна використовувати в корекційній роботі неповних сімей, як програму соціально-психологічного супроводу батьків-одинаків, а також може бути корисним для психологів, психотерапевтів, фахівців із соціальної роботи при вирішенні сімейних проблем, при діагностиці та корекційній роботі в консультаційних та реабілітаційних центрах.
  • Документ
    Взаємозв’язок соціального інтелекту та комунікативної компетентності особистості
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Рудь, Уляна Миколаївна
    У роботі виявляється взаємозв’язок між соціальним інтелектом та комунікативною компетентності особистості у студентів вищих навчальних закладів. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико- методологічні підстави для дослідження соціального інтелекту та комунікативної компетентності, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано взаємозв’язок соціального інтелекту та комунікативної компетентності та визначені перспективи подальших досліджень.
  • Документ
    Вплив комунікативної толерантності на формування психологічного клімату юнацького колективу
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Плахотник, Аліна Олександрівна
    У роботі аналізується головні підходи до проблеми комунікативної толерантності і її зв’язку з формуванням психологічного клімату колективу. Викладено погляди вітчизняних і зарубіжних філософів, соціологів, психологів щодо психологічного змісту понять: толерантність, психологічний клімат, та зроблено аналіз змісту комунікативної толерантності. На різних етапах роботи були використані різні методи психологічного дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури; спостереження; бесіда; тестування; розроблено програму соціально-психологічного тренінгу «Мій колектив – мій світ», для формування позитивного соціально-психологічного клімату юнацького колективу.
  • Документ
    Використання методів Арт-терапії в роботі з проявом агресії у дітей дошкільного віку
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Пилипенко, Карина Владиславівна
    У роботі аналізується проблема агресії у дітей дошкільного віку, Аналіз теоретичного аспекту проблеми прояву агресивної поведінки у дошкільнят, який показав, що важливу роль відіграє сім'я, оскільки саме вона є прикладом наслідування для дітей. На різних етапах роботи були використані різні методи психологічного дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури; спостереження; бесіда; тестування (методики: малюнок «Неіснуюча тварина», «Тест руки Вагнера», графічна методика М.А. Панфiлової «Кактус».).
  • Документ
    Особливості комунікативної компетентності працівників кол-центру
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Перекрестова, Анастасія Ігорівна
    У роботі аналізуються особливості комунікативної компетентності працівників кол-центрів, проблеми ї її формування та виявили структуру комунікативної компетентності. Під час роботи було визначено загальні та теоретико- методологічні підстави для дослідження формування особливостей комунікативної компетентності кол-центрів, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, про діагностовано та проаналізовано вплив колективу на розвиток особливостей комунікативної компетентності працівників кол-центрів та визначено шляхи її формування.
  • Документ
    Гендерні особливості стресостійкості у студентів
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Панасенко, Олена Олександрівна
    У роботі аналізуються особливості навчального стресу, відмінності в стресостійкості у студентів чоловічої та жіночої статі. Під час написання роботи була вивчена наукова література на тему стресу та стресостійкості, підібрано комплекс методик, досліджені та проаналізовані гендерні особливості стресу та стресостійкості у студентів, а також розроблено рекомендації щодо підвищення рівня стресостійкості.