До проблеми підготовки майбутніх соціальних працівників до соціально-педагогічної діяльності в інклюзивному середовищі

Ескіз недоступний

Дата

2021-10-28

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Бердянський державний педагогічний університет

Анотація

У статті міститься аналіз наукових поглядів щодо визначення питання професійної підготовки майбутніх фахівців до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах загальної середньої освіти й інтегровані в навчально-виховне середовище через призму інклюзії. Розглянуто проблему підготовки майбутніх соціальних працівників до діяльності щодо інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище. Наведено авторське визначення дефініції «інклюзивна компетентність майбутніх соціальних працівників». Визначено передумови професійної підготовки фахівців та додаткові компетенції, необхідні для майбутньої діяльності. The article contains an analysis of scientific views on determining the issue of training future specialists to work with children with special educational needs who study in general secondary education institutions and are integrated into the educational environment through the lens of inclusion. The problem of preparing future social workers for the integration of children with special educational needs into the educational environment was considered. The author's definition of "inclusive competence of future social workers" is given. The prerequisites for professional training and the additional competencies necessary for future activities have been identified.

Опис

Ключові слова

Ключові слова: професійна підготовка, соціальний працівник, інклюзивна компетентність, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне середовище., Key words: vocational training, social worker, inclusive competence, children with special educational needs, inclusive environment.

Бібліографічний опис