Риторична культура менеджерів з рекламної діяльності
Ескіз недоступний
Дата
2008
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
РВВ ДНУ
Анотація
Розкриті питання, пов’язані з формуванням риторичної культури менеджерів з рекламної діяльності. Наведені основні теоретичні відомості з дисциплін "Риторика", "Психологія спілкування". Уміщені практичні завдання, спрямовані на розвиток і закріплення ораторських навичок, психологічні тести та практичні завдання.
Для студентів ДНУ, які навчаються за спеціальністю "Реклама і зв'язки з громадськістю (за видами діяльності)". Посібник також може бути використаний менеджерами з рекламної діяльності, які навчаються за освітнім напрямом, та студентам інших спеціальностей