Риторична культура менеджерів з рекламної діяльності

Ескіз недоступний

Дата

2008

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

РВВ ДНУ

Анотація

Розкриті питання, пов’язані з формуванням риторичної культури менеджерів з рекламної діяльності. Наведені основні теоретичні відомості з дисциплін "Риторика", "Психологія спілкування". Уміщені практичні завдання, спрямовані на розвиток і закріплення ораторських навичок, психологічні тести та практичні завдання. Для студентів ДНУ, які навчаються за спеціальністю "Реклама і зв'язки з громадськістю (за видами діяльності)". Посібник також може бути використаний менеджерами з рекламної діяльності, які навчаються за освітнім напрямом, та студентам інших спеціальностей

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис