Моделі просування бізнесу в Інтернеті на стартовому етапі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017-09-01

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інфраструктура ринку: Електронний науково-практичний журнал

Анотація

У статті розглянуто сучасний стан ринку реклами в Україні та світі. Проаналізовано основні тенденції інтернет-реклами і виділено її роль в просуванні товарів на сучасному етапі. Представлено три основні моделі просування бізнесу в Інтернеті та наведено їх характеристику. Дано рекомендації щодо вибору моделі просування бізнесу в Інтернеті.

Опис

Ключові слова

реклама, ринок, просування, модель,, бізнес, Інтернет, підприємство, маркетинг

Бібліографічний опис