Маркетингові дослідження вподобань споживачів біжутерії на українському ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014-01

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті проаналізовано сучасний стан українського ринку біжутерії та виділено його сегменти. Визначено структуру ринку біжутерії, яка включає сегмент дешевої біжутерії, сегмент середньої цінової категорії та сегмент дорогої біжутерії. Сформульовано основні тенденції розвитку українського ринку біжутерії. Представлено результати дослідження вподобань споживачів біжутерії на ринку м. Дніпропетровська. Визначено основні фактори, які впливають на вибір споживачів; місця та частоту і основні мотиви покупок біжутерії. Враховуючи тенденції розвитку українського ринку біжутерії зроблено висновок про доцільність відкриття торговельного підприємства в м. Дніпропетровську.

Опис

Ключові слова

Ринок біжутерії, маркетингові дослідження, сегмент ринку, смаки та вподобання споживачів

Бібліографічний опис