Ефекти маркетингового комунікаційного впливу на споживачів
Вантажиться...
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Економічний нобелівський вісник 2014. № 1 (7).
Анотація
У статті досліджено ефекти маркетингового комунікаційного впливу на споживачів. Вдосконалено модель комунікаційного впливу на споживачів, яка дозволяє згрупувати споживачів за рівнем їх лояльності та спрощує підприємству процес вибору інструментів маркетингу з метою задоволення потреб споживачів та залучення їх до участі у комунікаційному процесі. Запропонований підхід сприятиме удосконаленню маркетингової комунікаційної діяльності підприємства, підвищенню його конкурентоспроможності та забезпеченню ефективності роботи підприємства в цілому.
Опис
Ключові слова
аналіз, модель, споживач, вплив, ефект, підприємство