Розробка маркетингової стратегії підприємства відповідно до результатів конкурентного аналізу
Вантажиться...
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Європейський вектор економічного розвитку: збірник наукових праць. - Вип. 2 (17) 2014
Анотація
У статті виявлено тенденції розвитку українського ринку кондитерських виробів; проаналізовано уподобання споживачів кондитерської продукції; за допомогою методу експертних оцінок з метою визначення якісних показників конкурентоспроможності підприємства побудовано матрицю конкурентоспроможності ТМ «Волшебство»; за результатами SWOT-аналізу підприємства визначено шляхи посилення сильних сторін, ліквідації слабостей, подолання зовнішніх загроз і кращого використання ринкових можливостей; надано рекомендації щодо розробки і запровадження маркетингових стратегій зростання та конкурентної стратегії оптимальних витрат.
Опис
Ключові слова
торговельна марка, конкурентний аналіз, конкурентоспроможність, маркетингова стратегія, стратегія зростання, конкурентна стратегія.