Сучасні тенденції ринку FMCG та особливості споживацької поведінки на ньому

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Академічний огляд. - Вип. 2 (43) 2015.

Анотація

У статті проаналізований сучасний стан ринку FMCG та виділено основні його тенденції. Представлено результати дослідження споживачів торговельної мережі супермаркетів «Варус» в м. Дніпропетровськ. Визначено основні фактори вибору торговельної мережі; виявлено фактори вибору магазинів конкурентів; оцінено асортимент та якість обслуговування в торговельній мережі супермаркетів; виявлено найбільш дієві канали поширення маркетингової інформації. На основі результатів дослідження запропоновано рекомендації щодо покращення маркетингової діяльності мережі супермаркетів «Варус» на ринку м. Дніпропетровська.

Опис

Ключові слова

ринок, споживачі, купівельна спроможність, супермаркет, маркетингові дослідження

Бібліографічний опис