ДИНАМІКА МОТИВАЦІЇ ДОСЯГНЕННЯ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ
Ескіз недоступний
Дата
2014
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля,Серія «Педагогіка і психологія», вип. 1 (7), 2014. – С. 17-22(фахове видання)
Анотація
У статті розглядаються особливості рівня мотивації досягнень та мотивації уникнення невдач у студентів – психологів першого та четвертого курсів. Представлено результати дослідження щодо поставленого завдання. Висвітлено необхідність формування в молоді здібностей бачити і правильно оцінювати свої вчинки, відносини та якості, які мають визначальне значення для максимальної реалізації їхніх можливостей.
Опис
Ключові слова
мотивація досягнення, мотивація уникання невдач, студент–психолог