Соціокультурний профіль країни як інструмент міжнародного маркетингу
Вантажиться...
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інфраструктура ринку
Анотація
У статті розглянуто можливості практичного застосування соціокультурної типології країн Г. Хофстеде як інструменту міжнародного маркетингу. Здійснено аналіз регіонів та країн світу за шістьма соціокультурними вимірами. Надана маркетингова характеристика кожного виміру. За результатами проведеного дослідження складено соціокультурні профілі регіонів. Розкрито вплив соціокультурних факторів на формування комплексу маркетингу підприємства на зарубіжному ринку.
Опис
Ключові слова
соціокультурна типологія, соціокультурний вимір, Герт Хофстеде, міжнародний маркетинг, соціокультурний профіль