Аналіз підходів щодо класифікації принципів державного управління вищими навчальними закладами в контексті євро інтеграційних процесів

Ескіз недоступний

Дата

2015

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал. – К.: ЧДУ ім. Петра Могили

Анотація

Обрання Україною європейського вектору розвитку вимагає здійснення структурних перетворень у всіх сферах суспільно-політичного й соціально-економічного життя, що приводить до виникнення нових тенденцій функціонування вітчизняної системи державного управління, в тому числі й у сфері вищої освіти. Автор розкрив сутність принципів функціонування та принципів державного управління, проаналізував підходи до їх класифікації й групування в контексті євроінтеграційних процесів. Як свідчать результати проведеного дослідження найбільш розповсюдженою класифікацією принципів державного управління ВНЗ є групування їх на загальні, організаційно-технологічні та часткові. Запропоновано певні засади, за досягнення яких мають реалізуватися вищезазначені принципи. Тож чим адекватнішою буде відповідність компонентів суб’єкта управління даним принципам, тим ефективнішою буде його діяльність та управлінські результати.

Опис

Ключові слова

державне управління вищими навчальними закладами, європейський освітній простір, принципи державного управління

Бібліографічний опис

Обрання Україною європейського вектору розвитку вимагає здійснення структурних перетворень