Формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців з обліку та оподаткування в процесі професійної підготовки

Ескіз недоступний

Дата

2017

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Науковий журнал „Молодий вчений”. – Херсон: ТОВ „Видавничий дім „Гельветика”

Анотація

У статті досліджено формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців з обліку та оподаткування в процесі професійної підготовки, яке ґрунтується на компетентнісному підході. З огляду на те, що у науковій літературі немає узгодженої точки зору щодо структури компетентності, яка досліджується, доведено, що існує кілька підходів до визначення структури компетентності, яка в більшості розкривається через знання і їх застосування, уміння, навички, здібності, цінності й особисті якості. Беручи до уваги інтегрований характер компетентності, що досліджується, обґрунтовано її структурні компоненти: когнітивний, функціональний, мотиваційно-ціннісний. Когнітивний компонент характеризується прагненням до здобування знань загальної культури роботи з інформацією; здатністю до аналізу облікової інформації, її систематизації, накопичення та узагальнення; здатністю до прогнозування результатів діяльності підприємства, відповідного оформлення результатів у звітності та їх передачі. Функціональний компонент характеризується аналітичними уміннями і навичками, здатністю до порівняння, узагальнення та синтезу з обліковими даними. Мотиваційно-ціннісний компонент характеризується спрямованістю та мотивацією особистості на виконання інформаційно-аналітичної діяльності. Підкреслюється, що розроблена модель інформаційно-аналітичної компетентності уможливлює здійснення її глибокого аналізу з метою визначення ефективних шляхів подальшого розвитку, проектування різних варіантів їх реалізації, зокрема, змістовної основи.

Опис

Ключові слова

інформаційно-аналітична компетентність, фахівець з обліку та оподаткування, компетентнісний підхід

Бібліографічний опис

Глобалізація суспільних процесів та розвиток новітніх технологій