Маркетинговий аудит: Збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи (практикум)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Дніпро: Університет імені Альфреда Нобел

Анотація

Збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи розроблений на основі робочої програми навчальної дисципліни «Маркетинговий аудит» згідно освітньої програми спеціальності «Маркетинг» бакалаврського рівня вищої освіти і містить ключові терміни і поняття, питання до групової дискусії, тести, аналітичні та практичні завдання, ситуаційні вправи (кейси), питання до самоконтролю. Буде корисним студентам денної, заочної та дистанційної форми навчання, які вивчають дисципліну «Маркетинговий аудит», а також аспірантам, викладачам, фахівцям - практикам, діяльність яких пов’язана з розробкою заходів щодо аудиту маркетингової діяльності підприємства.

Опис

Ключові слова

Аудиторське оцінювання маркетингового середовища, Аудит стратегічних цілей підприємства, Аудит системи показників ефективності діяльності підприємства, Аудит організації маркетингу на підприємстві, Аудит системи закупівель та логістики на підприємстві

Бібліографічний опис

Посилення конкурентної боротьби на зовнішньому та внутрішньому ринках