Маркетингове управління конкурентоспроможністю: Збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи (практикум)
Вантажиться...
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
Збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи розроблений на основі робочої програми навчальної дисципліни «Маркетингове управління конкурентоспроможністю» згідно освітньої програми спеціальності «Маркетинг» бакалаврського рівня вищої освіти і містить ключові терміни і поняття, питання до групововї дискусії, тести, аналітичні та практичні завдання, ситуаційні вправи (кейси), питання до самоконтролю. Буде корисним студентам денної, заочної та дистанційної форми навчання, які вивчають дисципліну «Маркетингове управління конкурентоспроможністю», а також аспірантам, викладачам, фахівцям - практикам, діяльність яких пов’язана з розробкою заходів щодо управління конкурентоспроможністю.
Опис
Ключові слова
Конкурентоспроможність товарів та послуг, Аналіз і оцінювання конкурентоспроможності підприємства, Конкурентоспроможність галузей, Особливості конкурентоспроможності регіонів
Бібліографічний опис
Проблема підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняної продукції