Територіальний маркетинг: Збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи (практикум)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи розроблений на основі робочої програми навчальної дисципліни «Територіальний маркетинг» згідно освітньої програми спеціальності «Маркетинг» бакалаврського рівня вищої освіти і містить ключові терміни і поняття, питання до групововї дискусії, тести, аналітичні та практичні завдання, ситуаційні вправи (кейси), питання до самоконтролю. Буде корисним студентам денної, заочної та дистанційної форми навчання, які вивчають дисципліну «Територіальний маркетинг», а також аспірантам, викладачам, фахівцям - практикам, діяльність яких пов’язана з використанням маркетингових інструментів управління територіями.

Опис

Ключові слова

Комплекс інструментів територіального маркетингу, Позиціювання й диференціація території, Територіальний маркетинг країни, Територіальний маркетинг регіону

Бібліографічний опис

Економічні та соціальні перетворення, які здійснюються в Україні, об’єктивно вимагають