Основні параметри компонентів інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців з обліку та оподаткування

Ескіз недоступний

Дата

2017-09-22

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

проблеми взаємодії (психологічні та педагогічні аспекти)”: міжнародна науково-практична конференція: – Львів: ГО „Львівська педагогічна спільнота”,

Анотація

Дослідження завдань і обов’язків, які характеризують професіоналізм керівників, професіоналів та фахівців з обліку та оподаткування свідчать про те, що в них первісно закладена вимога до володіння інформаційно-аналітичною компетентністю, структурний аналіз якої дав змогу виокремити основні її компоненти, а саме: когнітивний, функціональний та мотиваційно-ціннісний. З огляду на те, що здійснення інформаційно-аналітичної діяльності не можливе без теоретичних знань щодо властивостей інформації, її функцій та видів, до складу „особистого конструкта” майбутнього фахівця з обліку та оподаткування слід включити інформаційно-аналітичні теоретичні знання. Тож диференціація інформації, самостійний вибір критеріїв її оцінювання, аналіз та інтерпретація підходів, а також створення архівів, способів відбору інформації та раціональне визначення каналів її проходження і є саме тими інформаційно-аналітичними технологічними знаннями, якими мають оволодіти майбутні фахівці з обліку та оподаткування в процесі професійної підготовки. функціональний компонент має утворюватися з трьох складових: інформаційно-комунікативних умінь і навичок, обліково-аналітичних умінь і навичок та синтетичних умінь і навичок. мотиваційно-ціннісний компонент інформаційно-аналітичної компетентності майбутнього фахівця з обліку та оподаткування має дві складові: мотиваційні якості особистості та ціннісно-смислові якості особистості..

Опис

Ключові слова

інформаційно-аналітична компетентність майбутнього фахівця з обліку та оподаткування, Обліково-аналітичні уміння і навички, синтетичні уміння і навички, інформаційно-комунікативні уміння і навички, інформаційно-аналітичні теоретичні знання, інформаційно-аналітичними технологічними знаннями, мотиваційні якості особистості, ціннісно-смислові якості особистості

Бібліографічний опис

Особливість ситуації на даному етапі розвитку суспільства обумовлена динамічністю наукової картини світу