Зміст і структура основних компонентів інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців з обліку та оподаткування

Ескіз недоступний

Дата

2017-08-25

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

„Психологія та педагогіка сучасності: проблеми та стан розвитку науки і практики в Україні”: міжнародна науково-практична конференція – Львів: ГО „Львівська педагогічна спільнота”,

Анотація

Застосування компетентнісного підходу на основі дослідження завдань і обов’язків, які характеризують професіоналізм керівників, професіоналів та фахівців облікової сфери діяльності уможливило конструювання моделі інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців з обліку та оподаткування, яка складається з: когнітивного компоненту, що містить інформаційно-аналітичні теоретичні та технологічні знання; функціонального компоненту, що включає інформаційно-комунікативні, обліково-аналітичні та синтетичні уміння і навички; мотиваційно-ціннісного компоненту, що складається з мотиваційних та ціннісно-смислових якостей особистості. Розроблена нами модель інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців з обліку та оподаткування демонструє динамічність усіх її компонентів, цілісність і упорядкованість системи інформаційно-аналітичної компетентності, уможливлює здійснення її глибокого аналізу з метою визначення ефективних шляхів подальшого розвитку, проектування різних варіантів їх реалізації, зокрема, змістовної основи.

Опис

Ключові слова

модель інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців з обліку та оподаткування, інформаційно-аналітична діяльність

Бібліографічний опис

Впровадження в професійну діяльність інформаційних технологій зумовило необхідність постійного професійного вдосконалення