Зміст і структура основних компонентів інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців з обліку та оподаткування
Ескіз недоступний
Дата
2017-08-25
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
„Психологія та педагогіка сучасності: проблеми та стан розвитку науки і практики в Україні”: міжнародна науково-практична конференція – Львів: ГО „Львівська педагогічна спільнота”,
Анотація
Застосування компетентнісного підходу на основі дослідження завдань і обов’язків, які характеризують професіоналізм керівників, професіоналів та фахівців облікової сфери діяльності уможливило конструювання моделі інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців з обліку та оподаткування, яка складається з: когнітивного компоненту, що містить інформаційно-аналітичні теоретичні та технологічні знання; функціонального компоненту, що включає інформаційно-комунікативні, обліково-аналітичні та синтетичні уміння і навички; мотиваційно-ціннісного компоненту, що складається з мотиваційних та ціннісно-смислових якостей особистості. Розроблена нами модель інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців з обліку та оподаткування демонструє динамічність усіх її компонентів, цілісність і упорядкованість системи інформаційно-аналітичної компетентності, уможливлює здійснення її глибокого аналізу з метою визначення ефективних шляхів подальшого розвитку, проектування різних варіантів їх реалізації, зокрема, змістовної основи.
Опис
Ключові слова
модель інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців з обліку та оподаткування, інформаційно-аналітична діяльність
Бібліографічний опис
Впровадження в професійну діяльність інформаційних технологій зумовило необхідність постійного професійного вдосконалення