Компетентнісний підхід як інструмент до проектування результатів освіти
Ескіз недоступний
Дата
2017-08-11
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
„Пріоритетні напрями розвитку сучасних педагогічних та психологічних наук”: міжнародна науково-практична конференція – Одеса: ГО „Південна фундація педагогіки”
Анотація
В процесі аналізу наукових джерел доведено, що частина дослідників ототожнює терміни „компетентність” та „компетенція”, але деякі їх розрізняють і вважають різними за своєю сутністю. Здебільшого у тлумаченні різними науковцями компетентність розкривається через поняття знання, уміння, навички, отриманий досвід і здібності, які надбано і розвинуто завдяки навчанню. Резюмуючи зазначимо, що поняття „компетентність” та „компетенція” можна вважати набутими якостями особистості, які становлять її інтегративну характеристику. Поняття „компетентність” ширше ніж „компетенція” і є результатом набуття певних компетенцій. З огляду на це, компетенція визначається сукупністю взаємопов’язаних якостей (знань, умінь, способів діяльності та досвіду), які функціонально забезпечують реалізацію компетентності – здатності до професійної діяльності в певній галузі.
Опис
Ключові слова
компетентність, компетенція
Бібліографічний опис
Модернізація системи освіти на основі компетентнісного підходу передбачає