Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМединська, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorКрамаренко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-01-09T11:44:20Z-
dc.date.available2018-01-09T11:44:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherУДК 37.015.3.(477):42(07)-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/806-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні англійської мови, а також описано перспективи їх подальшого використання. Розкрито поняття "інформаційно-комунікаційні технології навчання". На основі аналізу різноманітних підходів застосування комп'ютерної комунікації висвітлено суть цього поняття та обґрунтовано способи його подальшого використання під час викладання англійської мови. Запропоновано систематизацію основних складових засобів сучасних інформаційних технологій. Подано основні комунікативні можливості комп'ютерної комунікації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, Класичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseries33;с. 589-595-
dc.subjectінтеграція інформаційних та комунікаційних технологій, дистанційне навчання, традиційні освітні технології, автентичне спілкування, міжкультурна комунікаціяuk_UA
dc.titleОсобливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання англійської мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного туризму та мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мединська, Крамаренко стаття.doc2.88 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.