ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Анотація

Стаття присвячена підготовці майбутніх учителів іноземних мов. Розглянуті психолого-педагогічні основи розробки та використання електронних засобів для забезпечення самостійної аудиторної та поза аудиторної роботи з англійської мови. Сформульовані вимоги до розробки навчальної комп’ютерної програми для формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів іноземних мов.

Опис

Ключові слова

англійська мова, діалогічне мовлення, електронний засіб навчання, інформаційно-комунікаційні технології

Бібліографічний опис