ОБМЕЖЕННЯ УПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ: АНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА СВІТОВОЇ ПРАКТИКИ
Вантажиться...
Дата
2015-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ЗОІППО: Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Анотація
Опис
Метою нашої роботи є аналіз відгуків вітчизняних і зарубіжних вчителів, дослідників та тренерів інтерактивного навчання і виявлення обмежень інтерактивної технології навчання та форм і методів навчання, якими вона реалізується, прагнучи досягти мінімізації таких недоліків на занятті. Виявлено такі обмеження: організаційні складнощі, стосовно професійної майстерності на професійної компетентності педагога,специфіка предметної галузі, зміна функцій викладача та учня або студента; той факт, що разом із зміною функцій у навчальній аудиторії відповідальність учнів/студентів стає бíльшою
за відповідальність вчителя/викладача, інші обмеження. Розуміння таких обмежень дозволить педагогам краще планувати навчальні заняття, добираючи адекватних методів навчання для досягнення навчальної, розвиваючої і виховної мети.
Ключові слова
інтерактивні методи навчання, професійна майстерність пдагога, професійна компетентність
Бібліографічний опис
М'ясоїд Г.І. Обмеження упровадження інтерактивних методів навчання: аналіз вітчизняної та світової практики / Г.І.М'ясоїд. // Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. - 2015. - Вип.4(22). - [Електронне видання]. - Режим доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip22.html; https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHOHJ4VkpjeHhIOVk/view