Лебединченко Анастасія Євгеніївна2024-05-162024-05-162022https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4266У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти позиціонування власних торгових марок на цільовому ринку Дніпропетровського регіону, досліджено стан та тенденції їх розвитку, виявлено та систематизовано асортимент товарів краси та здоров’я у забезпеченні потреб споживачів, виявлено особливості власних торгових марок, досвід їх впровадження в торгових мережах ритейлу. Охарактеризовано економічну діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ» щодо впровадження власних торгових марок, проаналізовано асортимент власних торгових марок у мережі магазинів Єва, складено порівняльну характеристику якості різних торгових марок у мережі магазинів Єва. Розроблено сегментацію споживачів власних торгових марок товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ» для визначення ступеня їх задоволення і рівня впровадження в продаж у мереж магазинів Єва. Виявлено залучені методи активізації продажів власних торгових марок товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ». Розроблено заходи щодо підвищення прибутковості товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ».otherвласна торгова маркаспоживачкласифікаціяметоди дослідженняцільовий риноктоварВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ У МЕРЕЖЕВОМУ РИТЕЙЛІ: ТЕОРЕТИЧНІ І ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПІДПРИЄМНИЦТВАWorking Paper