Капінус Марк Олегович2024-05-102024-05-102023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4145У роботі розглянуто сутність досліджень ринку, їх необхідність та завдання, проаналізовано кон’юнктуру та динаміку ринку кондитерських виробів. Вивчено стратегії і технології дослідження ринку. Наведена загальна характеристика ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Охарактеризовано та проаналізовано структуру асортименту ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Проведена порівняльна характеристика якості шоколаду різних виробників. Проведено дослідження поведінки споживачів шоколаду та їх прихильності до бренду та продукції ТМ «Roshen». Наведена розробка напрямків стратегії удосконалення стратегії ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен».otherповедінка споживачівстратегії розвиткупросуванняасортиментякістьДослідження поведінки споживачів кондитерських виробів як елемент розробки стратегії підприємстваWorking Paper