Панчоха Наталія Валентинівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5056У кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано теоретичні аспекти комунікаційної політики підприємства, розкрито канали маркетингових комунікацій та досліджено особливості управління комунікаційною політикою комунального підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності та комунікаційної політики комунального підприємства КП «Дніпроводоканал». Проведено аналіз ринку комунальних послуг та маркетингового середовища КП «Дніпроводоканал». Проведено сегментування споживачів послуг КП «Дніпроводоканал» та позиціонування підприємства. Проаналізовано маркетингову комунікаційну політику КП «Дніпроводоканал», виявлено сильні і слабкі сторони та надано оцінку стратегії розвитку підприємства. Проведено маркетингове дослідження комунікаційної політики КП «Дніпроводоканал» в соціальних мережах та обґрунтовано напрями її удосконалення. Надано оцінку ефективності запропонованих заходів.комунікаційна політикасоціальні мережікомунальне підприємствомаркетингова діяльністьмаркетингове середовище.Комунікаційна політика комунального підприємства та напрями її удосконаленняCommunication policy of a municipal enterprise and directions for its improvementOther