Авезов Данило Сергійович2025-02-232025-02-232024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5428У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту та продажів туристичного спорядження. Проаналізовано стан і тенденції ринку досліджуваної групи, розглянуті сучасні методи її продажів. Досліджено діяльність торговельного підприємства «Колекція Пригод» та його асортиментний ряд. Проведено оцінку якості туристичного спорядження на прикладі наметів різних виробників. Проаналізовано маркетингову програму просування асортименту торговельного підприємства, надано пропозиції щодо активізації продажів туристичного спорядження в сучасних конкурентних умовах за рахунок інструментів маркетингу.активізаціяасортиментдослідженняінструменти маркетингутуристичне спорядженняякістьАктивізація продажів туристичного спорядження на торговельному підприємствіActivation of sales of tourist equipment at a trade enterpriseWorking Paper