Задоя, Олександр Анатолійович2018-12-222018-12-222018Задоя О.А. Гейміфікація в освітньому процесі / О.А. Задоя // Матеріали ХХІV Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених [«Євроінтеграційний вибір України та проблеми макроекономіки»], (Дніпро, 11 квітня 2018 р.) – Університет імені Альфреда Нобеля, 2018. – С. 53-55.978-966-434-421-7http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1623Реформа освіти в Україні вимагає нового переосмислення змісту навчального процесу, нових форм навчання, підходів до оцінювання знань, більш тісної прив'язки теорії до практики і, як результат, досягнення необхідних компетентностей у тій чи іншій сфері. Як показує світовий досвід, однією з форм для досягнення більш високої якості освіти виступає гейміфікація. Основною концепцією послужило перетворення викладача з джерела знань на фасилітатора - консультанта, помічника, рефері, який підтримує і супроводжує процес появи нового досвіду і знань у студента. Тим самим викладач-фасилітатор створює умови для ініціації і прояву студентом власного вибору в ситуації, яка має альтернативні рішення і стимулює у студента необхідність інтенсивного і грамотного пошуку знань. Варто зазначити, що серед переваг гейміфікації важливим виступає створення сприятливого морально-психологічного клімату, що в свою чергу сприяє вирішенню і уникненню конфліктних ситуацій, а також створює умови для конструктивної взаємодії між викладачами і студентами.гейміфікаціяреформа освітифасилітаторон-лайн технологіївідео урокиквестиГейміфікація в освітньому процесіGameplay in the educational processArticle