Яременко, Світлана Степанівна2018-01-022018-01-022014http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/426У статті досліджено ефекти маркетингового комунікаційного впливу на споживачів. Вдосконалено модель комунікаційного впливу на споживачів, яка дозволяє згрупувати споживачів за рівнем їх лояльності та спрощує підприємству процес вибору інструментів маркетингу з метою задоволення потреб споживачів та залучення їх до участі у комунікаційному процесі. Запропонований підхід сприятиме удосконаленню маркетингової комунікаційної діяльності підприємства, підвищенню його конкурентоспроможності та забезпеченню ефективності роботи підприємства в цілому.аналіз, модель, споживач, вплив, ефект, підприємствоЕфекти маркетингового комунікаційного впливу на споживачівArticle