Орьол, Аліна Олексіївна2021-08-202021-08-202021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3752The paper analyzes the process of adaptation of children 2-3 years old to the conditions of kindergarten.During the writing of the work the general theoretical and methodological bases for research of features of adaptation of children of younger age were defined, the complex of methods adequate to the purposes of research is selected, the ways of adaptation of children to kindergarten are diagnosed and analyzed and defined. Qualitative differences and tested conditions of success of psychological adaptation of young children of preschool educational organization are revealed; developed recommendations for specialists of preschool educational institution, which allow to optimize the process of psychological adaptation of children in the conditions of preschool educational organization.У роботі аналізується процес адаптації дітей 2-3 років до умов дитячого садка. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження особливостей адаптації дітей молодшого віку, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано та визначено шляхи адаптації дітей до дитячого садка. Виявлені якісні відмінності і апробовані умови успішності психологічної адаптації дітей молодшого віку дошкільної освітньої організації; розроблені рекомендації для фахівців дошкільного навчального закладу,які дозволяють оптимізувати процес психологічної адаптації дітей в умовах дошкільної освітньої організації.дитячий заклад, адаптація, діти молодшого вікуchildren's institution, adaptation, young childrenПсихологічні особливості адаптації дітей 2-3 років до дитячого садкаThesis