Мешал Олена Юріївна2024-05-092024-05-092024-01-15https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4124У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження системи продажів на торговельних підприємствах. Проаналізовано стан і тенденції ринку парфумерно-косметичних товарів. Наведено класифікацію, показники якості та алгоритм побудови системи продажів на торговельному підприємстві. Досліджено системи продажів парфумерно-косметичних виробів ПП «Кедр». Наведено організаційно-економічну характеристику діяльності ПП «Кедр», де проводилося дослідження. Досліджено асортимент та якість парфумерно-косметичних товарів, що реалізуються ПП «Кедр». Розглянуто діючу систему мотивації працівників щодо підвищення основних показників діяльності ПП «Кедр». Проведено сегментування покупців парфумерно-косметичних товарів для складання портрету потенційного споживача ПП «Кедр». Досліджено формування лояльності споживачів як один з напрямів збільшення прибутковості ПП «Кедр». Прогнозовано обсяг продажів ПП «Кедр». для удосконалення його системи продажів. Розроблено стандарт обслуговування ПП «Кедр» в частині мотивації працівників.otherпарфумерно-косметичні товарисистемапродажіторговий персоналобслуговуванняспоживачлояльністьсегментування.Удосконалення системи продажів парфумерно-косметичних товарівWorking Paper