Вітер Катерина Ігорівна2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4998В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади конкурентоспроможності підприємства, проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та розроблено рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності, а саме: дослідження рівня задоволеності з метою підвищення конкурентоспроможності на підприємстві; рекомендації щодо оцінювання рівня обслуговування клієнтів з метою підвищення конкурентоспроможності на підприємстві.конкурентоспроможність продукціїторгове підприємствоаналіз маркетингового середовищарекомендації щодо підвищення конкурентоспроможностіОсновні напрямки підвищення конкурентоспроможності на підприємствіOther