Кузьменко Дар’я Ігорівна2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5077В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні поняття SMM, пояснено особливості використання основних напрямків SMM-просування в умовах сучасного ринку, здійснено аналіз маркетингової діяльності компанії NataliOrganic. Проведено аналіз ринку косметики в Україні, конкурентний аналіз. Оцінено поточний стан SMM діяльності компанії, складено SWOT-аналіз. Розроблено та втілено стратегію просування в обраних соціальних мережах.SMMсоціальні мережімаркетингова концепціяринок косметики в Українімаркетингова діяльність підприємстваконкурентне середовищестратегія просуванняполітика просуванняаналіз ефективностіСтратегії та тактика просування бізнесу в соціальних медіа