Лебідь, Ольга2018-03-072018-03-072017-11-10http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1288Стаття присвячена висвітленню сутності та змісту особистісного компонента готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління. Проаналізовано основні складові означеного компонента: стратегічне мислення, схильність до ризику, сміливість, ситуативна проникливість, підприємливість, здатність до рефлексії.готовність до стратегічного управліннякерівник загальноосвітнього навчального закладустратегічне мисленнясхильність до ризикусміливістьситуативна проникливістьпідприємливістьздатність до рефлексіїОсобистісний компонент у структурі готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управлінняThesis