Тараненко, Ірина ВсеволодівнаЯременко, Світлана Степанівна2018-01-022018-01-02http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/423Стаття присвячена дослідженню перетворень, які відбуваються у сфері маркетингових комунікацій відповідно до вимог інформаційного суспільства на сучасному етапі глобалізації. Виявлено скорочення частки підприємств ЄС, які впроваджують маркетингові інновації, та недостатнє використання новітніх маркетингових методів та інструментів вітчизняними підприємствами. Водночас інноваційні підприємства в більшості країн віддають перевагу найсучаснішим комунікаційним методам і технологіям просування. Доведено, що для забезпечення ефективного просування товарів на вітчизняних та зарубіжних ринках виникає нагальна потреба стратегічної трансформації комплексу маркетингових комунікацій підприємств на інноваційних засадах з використанням цифрових, мобільних та інтернет технологій. Обгрунтовано необхідність більш широкого включення підприємствами до свого комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій інструментів діджитал-маркетингу.маркетингові інновації, комплекс маркетингових комунікацій, інформаційне суспільство, інноваційна трансформація, цифрові технології, діджитал-маркетинг.Інноваційна трансформація комплексу маркетингових комунікацій в умовах глобалізаціїArticle