Череп Ксенія Андріївна2025-02-242025-02-242025-01https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5481Дана робота містить методичні аспекти, дослідження та аналіз ринку взуття в Україні, а також процесів просування на ньому. Проведено аналіз тенденцій в даній галузі на національному рівні 2023-2025 рр. Розглянуто потреби споживачів та конкурентоспроможність на даному ринку. Досліджено організаційно-економічну діяльність магазину «Імперія взуття» та його характеристику. Проведено SWOT-аналіз даного підприємства та аналіз локальних конкурентів цього магазину. Визначено споживчі переваги клієнтів «Імперії взуття» за рахунок анкетування. Зроблено розрахунок для запуску інтернет-магазину «Імперії взуття», проаналізовано, які шляхи просування краще застосувати саме для даного магазина, включаючи всі його особливості. Надані рекомендації по результатам просування магазину «Імперія взуття» в онлайн форматі.otherвзуттяконкурентоспроможністьтенденціїпросуванняінтернет-магазинанкетуванняштучний інтелектсезонОсобливості просування взуттєвих товарів на цільову ринку в онлайн форматіFeatures of promotion footwear products on the target market in online formatWorking Paper