Євтеєва Ангеліна Олегівна2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5074У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи поведінки клієнтів кінотеатру, проведено аналіз ринку кінотеатрів, проведено аналіз зовнішнього маркетингового середовища компанії, виконано SWOT-аналіз та PEST-аналіз підприємства, складено характеристики цільових сегментів компанії, побудовано схему позиціонування послуг (кінотеатрів) конкурентів та розроблено рекомендації щодо вдосконалення сервісу послуг кінотеатру Планета кіно.поведінка споживачавплив маркетингупослуги кінотеатрумаркетингове середовищеаналіз ринкупозиціонуваннясегментуваннямаркети-нгові дослідженняанкетуванняопитуванняефективністьПоведінка споживачів, її особливості та значення для маркетингової діяльності підприємстваOther