Гаврина Яна Дмитрівна2025-06-272025-06-272025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6073В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи застосування синтетичних засобів маркетингових комунікацій в маркетинговій діяльності підприємства, виконано маркетинговий аналіз та аудит маркетингової діяльності, розроблено рекомендації щодо впровадження синтетичних засобів маркетингових комунікацій у діяльність ТОВ «УЯВИ!». З урахуванням специфіки продукції ТОВ «УЯВИ!» та конкурентних умов запропоновано ребрендинг та репозиціонування, рекомендовано включати до стратегії просування інтеграцію інструментів маркетингових комунікацій, що сприятиме підвищенню залученості та лояльності споживачів ТОВ «УЯВИ!».синтетичні засобисинергіяконкурентоспроможністьінтегровані маркетингові комунікаціїлояльністьмаркетингова стратегія просуванняTTL-рекламасоціальні мережіінфлюєнсеримаркетинг подіймерчандайзингвиставкадіджиталізаціяШІЗАСТОСУВАННЯ СИНТЕТИЧНИХ ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАApplication of synthetic means of marketing communications in the marketing activities of the enterpriseOther