Мусаєв Рустам Азерович2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5079У кваліфікаційній роботі розглянуто поняття асортименту продукції підприємства, особливості формування асортиментної політики підприємства, методи планування асортименту підприємства. З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «РУШ» та конкурентних умов запропоновано впровадити в асортимент ТОВ «РУШ» продукцію екологічного, натурального походження, зі створенням власної торгової марки, яка буде називатися «Eco EVA». Випуск даної продукції під власною торговою маркою буде мати передумови до успіху, оскільки ТОВ «РУШ» має на цей час широкий асортимент товарів, які виробляються на замовлення підприємства під власними торговими марками. Доведено, що даний захід з розширення асортименту ТОВ «РУШ» товарами власної торгової марки буде ефективним, оскільки принесе додаткову економічну ефективність.асортиментторгівляроздрібуправлінняполітикаконкуренціяпросуванняВдосконалення асортиментної політики підприємства роздрібної торгівлі