Кряж Олена Вікторівна2025-02-232025-02-232024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5435У випускній кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти використання маркетингових комунікацій для підвищення ефективності рекламної діяльності кінотеатру Кінобокс у місті Дніпро. Проведено аналіз існуючих рекламних кампаній, розроблено новий контент-план та медіаплан, а також запропоновано додаткові заходи, такі як співпраця з інфлюенсерами. Розраховано прогноз ефективності запропонованих заходів та визначено основні показники для оцінки їх результативності. Робота містить практичні рекомендації щодо вдосконалення рекламної діяльності та підвищення конкурентоспроможності кінотеатру.otherмаркетингові комунікаціїрекламакінотеатр Кінобоксконкурентоспроможністьсоціальні мережіінфлюенсериконтент-планмедіапланефективність рекламиСтратегії використання реклами як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємств у сфері розвагWorking Paper