Гаркуша Віолетта Антонівна2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5089У кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи методів стимулювання збуту продукції підприємства, здійснено аналіз меблевого ринку України та аналіз існуючої системи стимулювання збуту продукції компанії «Artwood». З урахуванням специфіки продукції підприємства та конкурентних переваг запропоновано рекомендації щодо вдосконалення системи стимулювання збуту продукції, а саме: впровадження рекламних кампаній, просування через соціальні мережі та розробка особистого бренду.система стимулювання збутумаркетингові заходивдосконалення системи стимулювання збутуСистема стимулювання збуту продукції підприємства та можливі шляхи її вдосконалення