Перекрестова, Анастасія Ігорівна2021-08-202021-08-202021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3701The peculiarities of communicative competence of call center employees, problems of its formation are analyzed in the work and the structure of communicative competence is revealed. During the work the general and theoretical-methodological bases for research of formation of features of communicative competence of call centers were defined, the complex of methods adequate to the purposes of research is selected, the influence of collective on development of features of communicative competence of employees of call centers is diagnosed and analyzed.У роботі аналізуються особливості комунікативної компетентності працівників кол-центрів, проблеми ї її формування та виявили структуру комунікативної компетентності. Під час роботи було визначено загальні та теоретико- методологічні підстави для дослідження формування особливостей комунікативної компетентності кол-центрів, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, про діагностовано та проаналізовано вплив колективу на розвиток особливостей комунікативної компетентності працівників кол-центрів та визначено шляхи її формування.кол-центр, компетенція, комунікативність, тренінг, підвищення кваліфікації, колектив.call center, competence, communicativeness, training, advanced training, team.Особливості комунікативної компетентності працівників кол-центруThesis