М’ясоїд, Галина Іванівна2018-01-112018-01-112015-12М'ясоїд Г.І. Обмеження упровадження інтерактивних методів навчання: аналіз вітчизняної та світової практики / Г.І.М'ясоїд. // Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. - 2015. - Вип.4(22). - [Електронне видання]. - Режим доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip22.html; https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHOHJ4VkpjeHhIOVk/viewhttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/992Метою нашої роботи є аналіз відгуків вітчизняних і зарубіжних вчителів, дослідників та тренерів інтерактивного навчання і виявлення обмежень інтерактивної технології навчання та форм і методів навчання, якими вона реалізується, прагнучи досягти мінімізації таких недоліків на занятті. Виявлено такі обмеження: організаційні складнощі, стосовно професійної майстерності на професійної компетентності педагога,специфіка предметної галузі, зміна функцій викладача та учня або студента; той факт, що разом із зміною функцій у навчальній аудиторії відповідальність учнів/студентів стає бíльшою за відповідальність вчителя/викладача, інші обмеження. Розуміння таких обмежень дозволить педагогам краще планувати навчальні заняття, добираючи адекватних методів навчання для досягнення навчальної, розвиваючої і виховної мети.otherінтерактивні методи навчанняпрофесійна майстерність пдагогапрофесійна компетентністьОБМЕЖЕННЯ УПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ: АНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА СВІТОВОЇ ПРАКТИКИArticle