Танцюра Катерина Євгенівна2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6058У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти формування позитивного іміджу підприємства в умовах конкурентного ринку на прикладі ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД». Розкрито сутність поняття іміджу підприємства, його роль у маркетинговій діяльності, а також основні інструменти його формування. Проаналізовано сучасний стан іміджу компанії, оцінено маркетингову стратегію та комунікаційні дії, проведено SWOT-аналіз і сегментацію ринку. На практичному рівні проаналізовано діяльність ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД», зокрема оцінено поточний стан іміджу компанії. Розроблено комплекс рекомендацій із вдосконалення маркетингової стратегії та іміджу підприємства. Практична цінність дослідження полягає у можливості застосування розроблених заходів для підвищення рівня довіри до бренду, лояльності споживачів і довгострокового зміцнення конкурентних переваг підприємства.імідж підприємствамаркетингова стратегіябрендТОВ «КОМФІ ТРЕЙД»SWOT-аналізцифровий маркетингконтент-маркетингпрограма лояльностіперсоналізоване обслуговуваннясоціальна відповідальністьпозиціонування брендуSEOанкетуваннярітейлконкурентне середовищерепутаційний менеджментРОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ З ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВАDevelopment of Marketing Measures for Shaping a Positive Corporate ImageOther