Ісаєв І.К.2024-05-202024-05-202024-01-15https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4462Робота присвячена дослідженню розвитку письма на уроках англійської мови у 5-6 класі середньої загальноосвітньої школи. Мета дослідження - визначення шляхів оптимізації навчання граматики на уроках англійської мови для покращення писемної мовленнєвої компетентності учнів. Об'єкта дослідження - процес вивчення англійської мови учнями 5-6 класів загальноосвітніх шкіл. Предмет дослідження - розвиток письма на уроках англійської мови в контексті граматичного аспекту для учнів зазначених класів. Викладання іноземних мов вимагає від педагогів креативного та індивідуального підходу до кожного учня, оскільки кожен учень має свої власні потреби та рівень знань. Вчителю потрібно враховувати ці відмінності та використовувати різноманітні методи навчання, щоб забезпечити оптимальне засвоєння матеріалу. Писемне мовлення відіграє важливу роль в житті сучасної людини. Оволодіти писемними мовленням – означає навчитися точно висловлювати власні думки в різних жанрах, типах і стилях мовлення. Правильний і розширений словниковий запас грає важливу роль у розвитку мовленнєвих навичок дітей. Граматична компетенція включає в себе вміння грамотно будувати словосполучення і речення, правильно використовувати і узгоджувати часи, а також знання частин мови і того, як будуються речення різних типів. Шкільний підручник відіграє ключову роль як основний інструмент передачі знань. У контексті освітньої реформи відзначається необхідність модернізації підручників, і вчителі вимагають доступу до навчально- методичних комплексів, які включають аудіо- та відеоматеріали. 7 Важливо відзначити, що вимога сучасності – це використання мультимедійного потенціалу новітніх технологій на уроках іноземних мов. Це дозволяє акцентувати увагу учнів на самостійній роботі та змінює та збагачує зміст уроку. Застосування мультимедійних засобів вимагає від школярів та вчителя комп’ютерної грамотності, сприяючи при цьому підвищенню інтересу до вивчення мови. Отримані результати дослідження можуть бути використані вчителями англійської мови початкових класів для розробки та впровадження ефективних стратегій розвитку письма з акцентом на граматичний аспект, сприяючи підвищенню навчальної ефективності учнів.otherграматична компетенціяметод навчанняінноваційні технологіїрозвиток мовленнялексикаграматичні конструкціїнавчальний метеріалМетодика розвитку письма на уроках англійської мови в 5 класі СЗОШThesis