Волкова, НаталіяЛебідь, ОльгаРоманишина, Людмила2024-04-092024-04-092022https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4024У статті вивчено вітчизняний досвід стратегічного управління в системі освіти, упровадження технологій педагогічного менеджменту в закладах загальної середньої освіти. Проаналізовано наукові джерела з педагогічних і управлінських питань, пов’язаних із професійноя підготовкоя майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до стратегічного управління. Вивчено існуючі освітньо-професійні програми підготовки майбутніх керівників закладів освіти, навчальні плани, робочі програми навчальних дисциплін тощо. На підставі цілісного наукового аналізу обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до стратегічного управління як технології педагогічного менеджменту, а саме: створення атмосфери партнерської взаюмодії викладачів і магістрантів в освітньому середовищі закладу вищої освіти; активізація самостійної пізнавальної діяльності майбутнього керівника закладу загальної середньої освіти; високий рівень компетентності керівників-наставників у здійсненні стратегічного управління, у супроводі яких здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня, які навчаяться за освітньо-професійноя програмоя «Управліннѐ навчальним закладом» зі спеціальності 073 Менеджмент; спрѐмованість викладання навчальних дисциплін на підготовку магістрантів до стратегічного управліннѐ закладом освіти різного типу.стратегічне управлінняпрофесійна підготовкатехнології педагогічного менеджментукерівник закладу загальної середньої освітиПедагогічні умови підготовки майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до стратегічного управління як технології педагогічного менеджментуArticle