Ключко Єлизавета Максимівна2025-06-272025-06-272025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6077В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи розробки рекламної діяльності в мережі Інтернет. З метою розробки маркетингових заходів проведено аналіз господарської діяльності підприємства ТОВ «Sister’s Aroma». Зокрема, здійснено аналіз рекламної діяльності підприємства, аналіз ринку косметичної та парфумерної продукції, проведено сегментування ринку та позиціонування продукції, виконано SWOT-аналіз. З урахуванням отриманих результатів розроблено рекомендації щодо вдосконалення рекламної діяльності в мережі Інтернет підприємства ТОВ «Sister’s Aroma», які включають впровадження персоналізованої комунікації з цільовою аудиторією та оптимізацію присутності бренду в цифровому середовищі.розробка рекламної кампаніїцифровий маркетингсоціальні мережірекламні інструментирекламна діяльністьцільова аудиторіярекламаРОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТDevelopment of an advertising campaign on the InternetOther