Танцюра, Олександр Федорович2020-04-032020-04-032020-01-24http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2812У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти ідентифікації якості макаронних виробів на цільовому ринку Дніпропетровського регіону, досліджено стан та тенденції його розвитку, систематизовано класифікацію досліджуваної групи товарів та фактори, що формують асортимент і якість макаронних виробів. Проведено ідентифікацію асортименту та якості, в результаті чого виявлено найбільш якісну та споживчу продукцію. Це дозволило змоделювати ситуацію на ринку, провести сегментування споживачів на досліджуваному ринку, визначити портрет потенційного споживача та скласти карту позиції макаронних виробів, що дозволило обґрунтувати виробничу та асортиментну політику підприємств досліджуваної сфери.сегментація споживачівцільовий ринокідентифікаціяметоди дослідженнямакаронні виробикласифікаціяІдентифікація макаронних виробів та сегментація їх споживачівPasta identification and consumer segmentationWorking Paper