Дімченко Анна Олександрівна2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4965В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи управління якістю обслуговування клієнтів на підприємствах, здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення обслуговування клієнтів компанії «Цунамі». З урахуванням специфіки послуг компанії «Цунамі» та маркетингового дослідження уподобань клієнтів запропоновано впровадження заходів з удосконалення обслуговування клієнтів компанії «Цунамі» та організації відділу маркетингу, рекомендовано проводити маркетингові дослідження щодо уподобань клієнтів власними силами двічі на рік, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства та удосконаленню обслуговування компанії «Цунамі» на ринку готельних послуг.управління якістю обслуговування клієнтіворганізація маркетингової діяльності підприємствамаркетингове дослідженняудосконалення якості обслуговування клієнтівмаркетинговий аналіз підприємства.Розробка маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів підприємстваDevelopment of marketing activities to improve the company's customer serviceOther