Khomenko A.O.2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5070У бакалаврській роботі розглянуто теоретико-методичні засади організації та управління маркетингом підприємства, проведено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит підприємства, розроблено рекомендації щодо удосконалення організації маркетингової діяльності компанії "Гарднер Денвер". З урахуванням специфіки продукції компанії "Гарднер Денвер" та конкурентних умов запропоновано шляхи вдосконалення маркетингових комунікацій. На основі оцінки економічної ефективності визначено, що запропоновані заходи підвищать ефективність діяльності компанії та вплинуть на зростання її інноваційного потенціалу, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства "Гарднер Денвер" на ринку.enмаркетингова діяльність підприємствакомунікаціїІнтернеткомплекс маркетингових комунікаційImprovement of the enterprise’s marketing communications mix using the Internet