Волкова, Наталія Павлівна2018-01-092018-01-0920172522-4115; 2522-9133http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/825У статті показано, що метод ситуаційного навчання спрямовується на те, щоб навчити студентів здатності справлятися з нестандартними ситуаціями, з якими, як правило, майбутній фахівець має справу в реальному житті. Наведено різні класифікації кейсів. Акцентовано увагу на алгоритмі дій викладача під час використання методу кейс-стаді. Показано доцільність упровадження зазначених технологій навчання у навчально-виховний процес вишу. Схарактеризовано погляди науковців на можливостях технологій аналізу ситуацій, перевагах, методиці їх упровадження у навчально-виховний процес вишу. Автор доходить висновку, що послугування технологією аналізу ситуацій під час організації навчальної діяльності студентів суттєво збагачує традиційні вузівські форми проведення лекційних та семінарських занять нетрадиційними методами, прийомами, видами діяльності та надає їм проблемно-евристичного характеру.Ключові слова: ситуація, технології аналізу ситуацій, метод традиційного аналізу конкретних ситуацій, метод ситуаційного навчання, метод розігрування ролей.ТЕХНОЛОГІЇ АНАЛІЗУ СИТУАЦІЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВArticle